Vero

Kategoria: POSNET

Pospay Online to urządzenie łączące w sobie funkcjonalności kasy, drukarki fiskalnej i terminala płatniczego. Pospay ONLINE to wygoda, mobilność, multizadaniowość i możliwość płatności wszystkimi rodzajami kart płatniczych. To innowacyjne narzędzie fiskalne, które będzie wielkim wsparciem dla Twojego biznesu!

 

Co to jest Posnet Vero?

Posnet Vero to jedno, nieduże urządzenie. To kompaktowy POS, pozwalający użytkownikowi na zbudowanie funkcjonalnego i efektywnego stanowiska kasowego. Na Posnet Vero składa się drukarka fiskalna ONLINE, platforma sprzętowa POS z ekranem dotykowym oraz aplikacja sprzedażowa. Vero działa w oparciu o system operacyjny Android 11.

 

Dzięki temu nie musisz już w pocie czoła kompletować całego zestawu POS, kupować kolejnych urządzeń i mozolnie konfigurować ich ze sobą. Posnet Vero jest gotowe do pracy od razu po uruchomieniu. Wyciągasz je z opakowania i działa. Już i teraz.

 

Nabywając Posnet Vero oszczędzasz czas, nerwy i co najważniejsze – pieniądze!

 

 

 

Wyróżniamy 3 modele subskrypcyjne:

 

* subskrypcja usług

* subskrypcja e-commerce ( dostępnych do usług dodanych, jak darmowa dostawa, rabaty, promocje)

* subskrypcja produktów.

 

Wynajem rulez!

 

Wynajem, czy inaczej model subskrypcyjno – abonamentowy opanował współczesny biznes i rządzi nawykami konsumentów na całym globie. Za darmo subskrybujemy ulubione strony na YT czy FB, a płacąc miesięczny abonament korzystamy np. z oferty streamingowej Netflixa, Disney+ czy Amazon Prime. Wynajmujemy hulajnogi, rowery czy samochody.

 

Socjologowie wręcz mówią już o pokoleniu subskrypcji.

 

 

Subskrypcja – aspekt pokoleniowy

 

Warto podkreślić, że skłonność do korzystania z modelu subskrypcyjnego to cecha pokoleniowa.

 

Im ludzie młodsi, tym chętniej wybierają abonament.

 

Pokazuje to raport Deloitte „Mity i fakty usług subskrypcyjnych", gdzie czytamy:

 

„W przypadku Gen Z, Millenialsów i Gen X poziom niechęci do subskrypcji utrzymuje się na podobnym poziomie, jednak wskaźnik ten znacząco wzrasta wśród Baby Boomers (57+) – 1/4 z nich nie dałaby się przekonać do usług abonamentowych."

 

Ta skłonność młodych konsumentów do wynajmu wynika z ich mentalności.

 

- Nie chcą podejmować długich zobowiązań ratalnych, zamiast tego wolą korzystać z usług „tu i teraz” – twierdzi Mariusz Szałagan, partner zarządzający Grupy WeSub, firmy, działającej w zakresie oferty doradztwa transformacji przedsiębiorstw do modelu subskrypcyjnego.

 

Ale również z ogólnie mało stabilnej sytuacji na rynku pracy.

 

- Dziś młodzi ludzie nie mają pewności, czy na pewno będą mieć pracę za kilka miesięcy, czy lat – dodaje Szałagan.

 

To pokazuje, że wynajem to nie chwilowy kaprys, ale trend, który może utrzymać się ( i rosnąć w siłę!) przez dekady.

 

I coraz więcej firm będzie musiało go wdrożyć, żeby nie tracić klientów.

 

Model subskrypcyjny w Polsce

 

A jak nastawienie do wynajmu wygląda w Polsce? W cytowanym już raporcie firmy Deloitte czytamy o „czynnikach motywujących Polaków do zakupów subskrypcyjnych produktów trwałych”.

 

 

 

 

Posnet Vero – wynajem zamiast zakupu

 

Posnet Vero to kompaktowy POS, zamknięty w jednym urządzeniu i działający w systemie all in one. Składa się z:

 

* drukarki fiskalnej

* platformy POS

* aplikacji sprzedażowej.

* Przedsiębiorca kupuje tylko drukarkę fiskalną ONLINE. Natomiast platformę POS i aplikację sprzedażową wynajmuje.

 

Jakie są korzyści z wynajmu?

 

Atrakcyjna cena

Niskie koszty na start

Elastyczność

Aktualizacje

Naprawy

 

 

Wynajem znacząco obniża koszty użytkowania Vero.

 

Z aplikacji sprzedażowej GoPOS korzysta się w ramach niskiego, miesięcznego abonamentu. W tym momencie do wyboru są dwa pakiet:

 

* basic ( od 100 zł miesięcznie)

* pro ( od 150 zł miesięcznie)

 

 

 

 

 

 

GoPOS

 

Aplikacja GoPOS działa na systemie Android oraz Windows i doskonale sprawdzi się w niemal każdej branży - od gastronomii, przez handel detaliczny po branżę usługową.

 

Jakie konkretnie możliwości daje GoPOS?

 

Intuicyjna obsługa

Precyzja

Raporty i analizy dostępne na bieżąco

Rozwiązanie chmurowe

 

 

W miarę rozwoju biznesu GoPOS-a może poszerzać i rozbudowywać o kolejne systemy:

 

GoOrder – to system do zamawiania jedzenia online, rodzaj sklepu online, za pomocą którego klienci mogą zamawiać posiłki bez wychodzenia z domu.

GoStock – to system, który na bieżąco pełni nadzór nad magazynem z każdego urządzenia z dostępem do Internetu. Dzięki niemu można tworzyć raporty zakupów i dostaw, mieć cały czas aktualny stan magazynowy oraz wiedzę, których produktów brakuje, a które w ogóle się nie sprzedają.

GoHub – to system służący do zarządzania dostawami. Pozwala na zarządzanie dostawami z różnych platform w jednym panelu. System pozwala na wyeliminowanie błędów dzięki automatycznemu przyjmowaniu zleceń bezpośrednio na POS.